Sunday 9 December 2012

Gotong Royong Perdana DUN Teluk Air Tawar


YB Dato Hjh Jahara Hamid ADUN Teluk Air Tawar sekali lagi turun padang bersama masyarakat kali ini dalam Program Gotong Royong Perdana DUN Teluk Air Tawar yang dijalankan pada 24 November 2012 yang lalu.

UMNO cawangan Teluk Air Tawar telah dipilih sebagai tuan rumah pada kali ini dan program yang turut mendapat sokongan daripada Ketua UMNO Bahagian YB Ustaz Shabudin Yahya ini telah mendapat penyertaan bukan saja dari kepimpinan di kawasan tetapi turut di sertai oleh sayap pemuda dan masyarakat setempat.




"Program ini merupakan wadah ataupun khidmat masyarakat yang sentiasa kita (UMNO) di DUN Teluk Air Tawar berikan kepada masyarakat kerana kita tahu bahawa keselesaan dan kesihatan penduduk adalah penting bagi membina kehidupan keluarga yang sihat" antara kata-kata daripada Saudara Huszaimi Abu Hasan Penyelaras Pemuda UMNO Bahagian bagi KADUN Teluk Air Tawar sewaktu di temui.


Program yang berakhir sehingga jam 1.00 petang ini ternyata memberikan kepuasan kepada seluruh jentera yang sama-sama menyumbang tenaga dan ianya bukan saja dapat memupuk semangat kerja berpasukan tetapi juga mampu mengeratkan lagi hubungan diantara pemimpin dan masyarakat.

Tahniah buat YB Dato Jahara Hamid selaku ADUN Teluk Air Tawar beserta seluruh jenteranya kerana berjaya menganjurkan program Gotong Royong Perdana ini semoga program seterusnya akan terus mendapat sokongan daripada masyarakat setempat.

No comments:

Post a Comment