Wednesday 12 December 2012

YB Ahli Parlimen Meraikan Perwakilan & Pemerhati UMNO Bahagian Tasek Gelugor Sempena PAU2012


Kuala Lumpur - Bertempat di Hotel KL International , Ahli Parlimen Tasek Gelugor merangkap Menteri Di Jabatan Perdana Menteri YB Tan Sri Nor Mohamed Yakcop pada 28 November 2012 yang lalu telah mengadakan satu majlis makan malam bagi meraikan para perwakilan dan pemerhati dari UMNO Bahagian Tasek Gelugor yang hadir dalam Persidangan Agung UMNO 2012.

Kehadiran beliau turut diiringi oleh YB Ustaz Shabudin Yahya Ketua UMNO Bahagian Tasek Gelugor merangkap ADUN Permatang Berangan dan YB Dato Jasmin Mohamed Timbalan Ketua UMNO Bahagian Tasek Gelugor merangkap ADUN Sungai Dua.

Majlis makan malam ini turut disertai oleh YB Dato Jahara Hamid Ketua Wanita UMNO Bahagian Tasek Gelugor merangkap ADUN Teluk Air Tawar serta Saudara Hasbul Hazani Daud Ketua Sayap Pemuda dan Saudari Norhafizah Othman Ketua Sayap Puteri bahagian. 

Malah seluruh kepimpinan dan ahli UMNO di peringkat bahagian yang hadir ke Persidangan Agung UMNO 2012 turut di jemput bagi sama-sama menjayakan majlis makan malam yang diadakan.

Rata-rata ahli yang ditemui melahirkan rasa gembira mereka kerana selain dapat mengikuti persidangan mereka juga turut di rai serta dihargai dalam majlis seperti ini.








Majlis yang diadakan pada setiap tahun ini merupakan satu program yang di atur oleh Ahli Parlimen Tasek Gelugor bagi merapatkan lagi ikatan persahabatan dan ukhwah sesama ahli UMNO khususnya bagi memantapkan lagi gandingan seluruh saf pimpinan khususnya dalam menghadapi pilihan raya ke-13 nanti.

Semoga Tasek Gelugor terus maju dan makmur di bawah UMNO dan Barisan Nasional !

No comments:

Post a Comment