Wednesday 13 February 2013

Meriah Di Telok Air Tawar Majlis Rumah Terbuka Tahun Baru Cina


Telok Air Tawar - Sempena dengan Tahun Baru Cina, Rumah Terbuka anjuran Parti Gerakan (BN) Telok Air tawar meriah dengan kehadiran seramai 500  orang berbagai lapisan masyarakat yang bertempat di SJK (C) Aik Keow Telok Air Tawar.

Sementara itu dalam ucapan YB Dato Hajjah Jahara ADUN Telok Air Tawar, beliau memuji dan percaya Pulau Pinang akan diambil alih semula oleh BN pada PRU13 kali ini kerana rakyat sekarang mula bosan dan muak dengan janji dan retorik pembangkang.

Turut memeriahkan  majlis En. Teng Chang Yeow Pengerusi BN Negeri Pulau Pinang turut hadir dalam majlis tersebut. Dalam ucapannya, beliau juga memberikan penjelasan mengenai Isu Psy "Gangnam style" yang datang ke Pulau Pinang baru-baru ini.

" Isu Psy sebenarnya bukan menggunakan duit kerajaan BN pun, ianya adalah tajaan oleh badan korporat (Mega Ultimate) yang berhajat untuk membawa Artis Antarabangsa ke Malaysia sempena tahun baru cina kali ini. Oleh itu badan korporat (Mega Ultimate) itu pernah  bertanyakan kepada kita penganjur (BN) "you nak Justin Bieber atau Psy"? jadi penganjur (BN) telah pun memilih Psy untuk buat persembahan "-katanya.- TGP

No comments:

Post a Comment