Tuesday 10 December 2013

EXCO Agama Islam Pulau Pinang Dan Festival Hantu Lapar? @dzainalabidin


Pulau Pinang - EXCO Agama Islam Negeri Pulau Pinang YB Dato Abdul Malik Kassim meriahkan "Festival Hantu Lapar" di Pulau Jerejak yang telah di tukar secara diam-diam di tukarkan kepada nama lain, iaitu Pulau Mazu.

Keterangan Lanjut Klik Di Sini

EXCO Agama Islam Negeri Pulau Pinang sepatutnya menjaga hal ehwal Agama Islam di Negeri Pulau Pinang tidak berbuat demikian. Malah, beliau juga turut tidak ketinggalan untuk bersama-sama hadir ke "Festival Hantu Lapar" di Tokong Muza. Inikah imej bagi pemimpin Islam? Adakah ini wajah sebenar YB Dato Abdul Malik Kassim?



Adakah EXCO Agama Islam tidak mempunyai kerja-kerja di dalam menjaga hal ehwal Agama Islam di Pulau Pinang? Sehinggakan boleh turut bersama-sama memeriahkan Festival Hantu Lapar!

Adakah EXCO Agama Islam ini tidak mempunyai pendirian sendiri, sehinggakan perlu mengikut sahaja apa yang di arahkan Kerajaan DAP?

Adakah ini yang masih Ketua Menteri Negri Pulau Pinang, Lim Guan Eng mahu berdolak-dalih mengenai kenyataan YB Dato Jahara mengenai Pulau Jerejak yang ditukar kepada "Pulau Muza".?

Adakah Lim Guan Eng Masih mahu menafikan pembinaan mengenai Tokong haram di Pulau Jerejak yang dikenali sebagai "Tokong Muza" yang diketahui umum DAP juga turut bersama-sama didalam pembinaan Tokong Muza tersebut?

Agama Islam di Pulau Pinang kian di abaikan, dengan setiap apa yang dilakukan oleh Lim Guan Eng. Pesta berbaur sex, arak dan pergaulan bebas sentiasa ada di Pulau Pinang. Keadaan di Pulau Pinang kini di ibaratkan seperti syurga untuk sebarang pesta haram. Perempuan dimana-mana sahaja boleh dapat termasuklah arak.

No comments:

Post a Comment