Tuesday 11 December 2012

Ziarah Jenazah Ketua UMNO Cawangan


Tasek Gelugor - YB Ustaz Shabudin Yahya Ketua UMNO Bahagian Tasek Gelugor merangkap ADUN Permatang Berangan meluangkan masanya menziarahi keluarga allahyarham En Ismail Mohamed , Ketua UMNO Cawangan Permatang Manggis yang telah pulang keramahtullah pada jam 8.30 pagi di Hospital Kepala Batas pada usia 63 tahun. Allahyarham telah selamat dikebumikan pada jam 3.00 petang di Tanah Perkuburan Tasek Gelugor -AL FATIHAH

Begitulah rutin aktiviti YB Ketua UMNO Bahagian apabila berada di kawasan.Beliau pastinya tidak akan melepaskan peluang melakukan lawatan mahupun bersama masyarakat dalam setiap program yang dianjurkan.


Malah kesempatan ini juga digunakan bagi bertemu dengan masyarakat yang barangkali mempunyai masalah yang memerlukan perhatian beliau untuk di selesaikan.


Sebagai Ketua UMNO Bahagian Tasek Gelugor begitulah perjalanan dan aktiviti hariannya bertemu  dan cuba menyelesaikan permasalahan rakyat.Sejajar dengan hasrat YAB Perdana Menteri yang mahukan supaya "Rakyat Di Dahulukan , Pencapaian Di Utamakan".

No comments:

Post a Comment