Saturday 30 March 2013

YB Ustaz Syabudin Turun Padang !!


Pokok Sena - 29 Mei 2013 - Program Ramah Mesra KRT Taman Pokok Sena Indah yang telah berlangsung malam tadi dihadiri lebih dari 100 penduduk di sekitar kawasan tersebut. 

Turut hadir adalah Pengerusi Biro Kebajikan, saudara Roslan, Ustaz Dato' Nasir serta Ahli Jawatakuasa Bahagian Tasek Gelugor yang lain.

Objektif program ini adalah untuk memupuk nilai-nilai murni antara pemimpin dengan penduduk setempat. Ianya juga boleh merapatkan lagi jurang antara pemimpin dan penduduk selain dari berkongsi pendapat masing-masing.


Dalam ucapan YB Ustaz Syabudin Bin Yahya, beliau menyatakan bahawa Pakatan Rakyat masih belum menemui hala tuju yang mereka akan bawa di dalam parti dan sekaligus tiada hala tuju untuk rakyat. YB Ustaz juga menyentuh mengenai keistimewaan Orang Melayu akan hilang jika Pakatan Rakyat memerintah. Beliau menyarankan agar penduduk di Taman Pokok Sena Indah akan terus menyokong Barisan Nasional di dalam PRU13 nanti.

Ini kerana Barisan Nasional adalah satu kerajaan yang mampu membela nasib rakyat. YB UStaz juga menegaskan agar rakyat tidak memperlekehkan anggota PDRM sepertimana yang dilakukan oleh Pakatan Rakyat. Selain dari itu beliau turut mengutuk perbuatan sesetengah pemimpin yang lebih suka meletakkan kepentingan diri melebihi perjuangan parti.. YB Ustaz berkata "jika hendak bertanding...! Bertandinglah dengan Parti PAS, bukan membuat kacau dengan parti sendiri".





TGP percaya dengan gerak kerja yang dilakukan oleh YB Ustaz Syabudin , Tasek Gelugor akan terus di pertahankan demi maruah rakyat malah bangsa,agama dan negara.

TGP.

No comments:

Post a Comment