Monday 3 June 2013

Kenangan PRU13 Parlimen Tasek Gelugor Part 2

 

Bilik Gerakan Induk Pemuda UMNO Tasek Gelugor, Majlis Pelancaran Unit Bermotor Jentera Gerak Gempur Barisan Nasional Tasek Gelugor. Majlis tersebut telah dihadiri oleh Tan Sri Nor Mohamed Yakcop bekas Ahli Parlimen Tasek Gelugor dan turut bersama-sama beliau ialah YB Ustaz Syabudin Bin Yahya, Ketua UMNO Bahagian Tasek Gelugor merangkap bekas Adun Permatang Berangan yang kini merupakan Ahli Parlimen Tasek Gelugor yang baru, YB Dato' Hajjah Jahara Binti Hamid Adun Teluk Air Tawar, YB Dato' Haji Jasmin Mohamed bekas Adun Sungai Dua, Saudara Hasbul Hazani Ketua Pemuda Bahagian Tasek Gelugor, Dato' Zulkifli Yahya dan Barisan Exco Pemuda Bahagian Tasek Gelugor.

Peserta Konvoi bermotor.

Barisan Kepimpinan.

Tanda sokongan terhadap Barisan Nasional.

YB Ustaz Syabudin Yahya selaku Ketua UMNO Bahagian Tasek Gelugor yang kini merupakan Ahli Parlimen Tasek Gelugor turut melahirkan rasa bangga dengan komitmen yang di tunjukkan oleh para pemuda dan belia yang sama-sama mahu memberikan khidmat kepada perjuangan parti.

"Kehadiran ribuan anak muda hari ini membuktikan kita akan terus mempertahankan Parlimen Tasek Gelugor dan 3 kerusi DUN yang selama ini menjadi milik UMNO dan Barisan Nasional."

YB Ustaz Syabudin Yahya kemudiannya bersama-sama Tan Sri Nor Mohamed Yakcop melancarkan unit bermotor jentera gerak gempur pemuda Barisan Nasional Tasek Gelugor. 


Para pemimpin di sambut meriah 

Lebih 1500 peserta konvoi bermotor yang bersama-sama dalam Majlis Pelancaran Unit Bermotor Jentera Gerak Gempur Barisan Nasional Tasek Gelugor. Ini menunjukkan bahawa Barisan Nasional Bahagian Tasek Gelugor mempunyai kekuatan serta sokongan daripada pemuda dan belia dari Kadun Permatang Berangan, Kadun Sungai Dua dan Kadun Teluk Air Tawar.



Ketibaan Peserta konvoi di lokasi.

Dalam ucapan oleh Tan Sri Nor Mohamed Yakcop bekas Ahli Parlimen Tasek Gelugor , Beliau menyatakan kepada seluruh peserta konvoi bermotor bahawa beliau amat gembira apabila dapat bersama dengan 1500 peserta konvoi bermotor sekaligus menunjukkan tanda sokongan para pemuda dan belia di Parlimen Tasek Gelugor.Tan Sri juga menyatakan bahawa beliau percaya dengan sokongan yang ada pada masa kini terhadap Barisan Nasional, Tasek Gelugor akan kekal di bawah Barisan Nasional.

Peserta konvoi menanti ketibaan para pemimpin

Sebahagian peserta konvoi.

Pemuda Barisan Nasional Bahagian Tasek Gelugor di bawah pimpinan Saudara Hasbul Hazani, Ketua Pemuda Bahagia Tasik Gelugor dan Barisan Exco Pemuda Bahagia akan terus berusaha dan berjuang untuk mendapatkan kepercayaan pemuda dan belia di Parlimen Tasek Gelugor untuk terus menyokong perjuangan Barisan Nasional. Untuk PRU Ke-13 Pemuda Bahagian Tasek Gelugor akan terus menyumbang khidmat bakti untuk kemenangan Barisan Nasional di Parlimen Tasek Gelugor.

Pelancaran Unit Bermotor, Jentera Gerak Gempur Barisan Nasional Tasek Gelugor.

Turut sama memeriahkan program artis cilik dari program TV Idola Kecil.


Sebahagian peserta konvoi yang memberi sokongan terhadap Barisan Nasional.

Menyanyikan Lagu Negaraku.

Peserta konvoi dari Adun Teluk Air Tawar sedang berkumpul.

Peserta konvoi dari Adun Permatang Beranggan.

 
Peserta konvoi dari Adun Sungai Dua.

Kenangan manis para pemimpin bersama para pemuda dan belia yang sama-sama hadir dalam konvoi dan pelancaran unit bermotor jentera gerak gempur pemuda Barisan Nasional sudah pasti tidak akan di lupakan.Malah semanagat dan komitmen yang di tunjukkan menjadi satu pengalaman yang cukup indah buat semua.

Jutaan terima kasih TGP ucapkan kepada semua yang terlibat menjayakan proram yang diatur dan kini masanya untuk kita sama-sama pastikan Tasek Gelugor terus menjadi simpanan tetap kepada UMNO dan Barisan Nasional di Pulau Pinang.

Terima Kasih Tan Sri Nor Mohamed Yakcop ,
Terima Kasih YB Ustaz Syabudin Yahya ,

Dulu , Kini Dan Selamanya...

TGP. 

No comments:

Post a Comment