Tuesday 10 December 2013

Penjaga Tempat Letak Kereta Mengamuk !!!

 

Pulau Pinang - Belum sempat Sidang Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang tamat ada pula isu baru dibangkitkan di perkarangan tempat Sidang DUN berlanggsung ada sekumpulan penjaga tempat letak kereta mengamuk.

Isunya, sekumpulan penjaga tempat letak kereta ini tidak berpuas hati dengan sistem baru meletakkan kenderaan yang dilaksanakan oleh kerajaan DAP.

Kebanyakan pengusaha tempat letak kenderaan marah kerana sistem baru yang diperkenalkan. ini kerana di lihat lebih kepada menjaga kroni puak-puak DAPyang kini kian jelas menekan penggusaha tempat letak kereta yang rata-ratanya telah lama berkecimpung di dalam perniagaan tersebut.

Di lampirkan satu laporan yang telah dibuat kepada pihak SPRM kerana tidak ada sebarang tender terbuka yang dibuat kepada mana-mana pihak pengusaha tempat letak kereta. Malah ianya di lihat lebih mengkayakan kroni-kroni DAP yang menyokong pentadbiran Lim Guan Eng.



Jika kaum sebangsanya pun Kerajaan DAP sanggup tolak ketepi apatah lagi bangsa lain yang tidak menyokong pentadbiran kerajaan DAP di Pulau Pinang khususnya Orang-orang Melayu sememangnya DAP akan terus-terusan menindas Orang Melayu.

Sumber Di SINI

No comments:

Post a Comment